Az e-ügyfélszolgálat Számlázás menüpontján igényelheti a hiányzó számlájának másolatát.
Postai átutalás (csekk), Banki átutalás, Csoportos beszedési megbízás
Az e-ügyfélszolgálat Személyes adatok/Ügyféladatok/Kapcsolat menüpontban állítson be e-mailcímet és pipálja be az "Elektronikus számla küldés" négyzetet, majd ezt követően a Személyes adatok/Ügyféladatok menüpontban a Számla típusnál válassza ki hogy "Áttérek e-számlára" lehetőséget
A számla kiállítása általában a tárgyhónap első napjaiban történik..
Személyes, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül Az ajánlat elfogadását követő 15 napon belül kell megtörténnie a csomagmódosításnak.
Töltse ki az ezen a linken elérhető formanyomtatványt, és juttassa el hozzánk saját kezű aláírásával ellátva postán, e-mailben, vagy személyesen.
A áthelyezési igény beérkezését követően a Szolgáltató 15 napon belül ellenőrzi, hogy az új címre áthelyezhető-e a szolgáltatás, és írásban tájékoztatja az igénylőt hogy:
- az áthelyezési igénybejelentést elfogadja, és azt az igény beérkezését követő 30 napon belül teljesíti.
- az áthelyezési igényt műszaki lehetőség hiányában elutasítja.
Töltse ki az ezen a linken elérhető formanyomtatványt, és juttassa el hozzánk saját kezű aláírásával ellátva postán, e-mailben, vagy személyesen. Az átírási kérelmet legalább 15 nappal a kért időpont előtt kell benyújtani. A kérelem kézhezvételétől számított 15 napon belül a szolgáltató köteles teljesíteni, vagy az átírás elutasításáról az Előfizetőt értesíteni.
Töltse ki az ezen a linken elérhető formanyomtatványt, és juttassa el hozzánk saját kezű aláírásával ellátva postán, e-mailben, vagy személyesen. A szolgáltatást egy naptári évben az Előfizető évente legalább egy hónapra, legfeljebb hat hónapra szüneteltetheti. Kizárólag egész hónapokra szüneteltethető a szolgáltatás. A határozott időtartamú Előfizetői szerződés időtartama a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik.
Az exim kódunkat valamint az előfizetéséhez tartozó ügyfélazonosító számot kell megadnia a számlavezető pénzintézetének, ezt követően ők intézik a megbízás beállítását, valamint értesítenek minket ennek megtörténtéről. A sikeres ügyintézést követően általunk kiállított számlákon fizetési módként már "Csoportos beszedési megbízás" fog szerepelni, és ezen számlák összegének lehívását már intézni fogjuk a számlavezető pénzintézetével. Az exim kódunk: A23379554. Az ügyfélazonosítóját a havi számla jobb felső sarkában, illetve a szerződés első oldalának tetején találja meg.
Az e-ügyfélszolgálat a weboldalunkon elérhető online ügyfélszolgálati felület, melyen keresztül már egy új csatornán is elintézheti ügyeit:
- kapcsolattartó telefonszámot, e-mailcímet adhat meg, vagy törölhet
- levelezési címet változtathat -e-mail címet hozhat létre az internet szolgáltatása mellé
- ellenőrizheti havi internet adatforgalmát
- telefon szolgáltatásánál letilthatja, vagy engedélyezheti a nemzetközi és emelt díjas hívásirányokat
- megtekintheti a hívásrészletezőjét
- megtekintheti számlaegyenlegét, számláit, számlamásolatot kérhet -névátírást kezdeményezhet
- kapcsolatba léphet munkatársunkkal chat-en
Nézze meg, hogy a kábelmodemen világít-e valamelyik LED. Ha egyik sem világít, húzza ki a modemet, majd újra csatlakoztassa a hálózathoz. Helyezze át másik konnektorba, és ha ezután sem működik, akkor az eszköz működésképtelen. Ha a cable-, vagy link LED villog, illetve nem világít, ellenőrizze, hogy a koax kábel a modemhez megfelelően csatlakozik-e, majd indítsa újra a modemet.
Az internet szolgáltatások mellé díjmentesen jár e-mailcím is. Itt tekintheti meg, hogy melyik díjcsomaghoz, hány darab postafiókok igényelhet díjmentesen: Internet díjcsomagok
Feltöltés alatt...
Igen, az internet szolgáltatásunk több eszközön is használható. A megosztáshoz egy routerre lesz szüksége, amelyet akár tőlünk is beszerezhet: routerek
Igen. Csak töltse ki az ezen a linken elérhető formanyomtatványt, és juttassa el hozzánk saját kezű aláírásával ellátva postán, e-mailben, vagy személyesen. A többit mi intézzük a jelenlegi szolgáltatójával. Fontos, hogy a jelenlegi szolgálató felé ne küldjön felmondást, mivel csak élő telefonszámot van lehetőségünk elhordozni.
Igen, akár tőlünk is beszerezhet telefon készüléket: LRT-KTV telefonkészülékek
A hívásrészletezőt megtekintheti az e-ügyfélszolgálat Személyes adatok/Szolgáltatásaim menüpontján belül, a Telefon szolgáltatásnál.
Nézze meg, hogy a kábelmodemen világít-e valamelyik LED. Ha egyik sem világít, húzza ki a modemet, majd újra csatlakoztassa a hálózathoz. Helyezze át másik konnektorba, és ha ezután sem működik, akkor az eszköz működésképtelen.
Nézze meg, hogy a telefon készüléke Tone üzemmódban van-e.
Ha a cable-, vagy link LED villog, illetve nem világít, ellenőrizze, hogy a koax kábel a modemhez megfelelően csatlakozik-e, majd indítsa újra a modemet.
Analóg telefon készüléket
A telefon szolgáltatás mellé biztosítunk hangposta szolgáltatást is. Ezt beállítani és kikapcsolni az e-ügyfélszolgálat Személyes adatok/Szolgáltatásaim menüpontján belül, a Telefon szolgáltatásnál Speciális paramétereinél tudja. A hangposta hívószáma 1/353-6185
A telefon szolgáltatás bizonyos hívástípusai letilthatóak: Emelt díjas hívások, Nemzetközi hívások, Mobil hívások. Ezt beállítani és kikapcsolni az e-ügyfélszolgálat Személyes adatok/Szolgáltatásaim menüpontján belül, a Telefon szolgáltatásnál Speciális paramétereinél tudja.
Nézze meg, hogy a koax kábel megfelelően csatlakozik-e a készülékhez. Ellenőrizze, hogy megfelelően van -e behangolva a televízió készüléke, a csatornakiosztásunkat ezen a linken tekintheti meg.
Igen, egy külső háttértárolóra kimentheti a digitális tartalmat abban az esetben ha a Televízió, vagy a Set-top box készüléket alkalmas erre. A tőlünk vásárolt/bérelt HD Set-top box esetében van rá lehetőség, akár külső adathordozót is vásárolhat tőlünk: Média eszközök
Analóg szolgáltatás esetén normál (analóg) jel hordozza a műsort. Ez kevésbé szép képet ad és maximum sztereó hangot. Nagyon érzékeny a környezeti zavarokra ami rontja minőségét és semmi extra funkciót nem nyújt.
Digitális szolgáltatás esetén digitális (multiplex) jel hordozza a műsort és az úgynevezett extra funkciókat. Zavartalan működéséhez csak megfelelő jelerősség szükséges. Akár Full HD képminőség, 5.1 hang és olyan extra funkciók is tartozhatnak hozzá mint a gyermekzár funkció, a műsorújság(EPG), a megállítható és visszatekerhető élő adás, és a műsorrögzítés.
Analóg kábeltévénél a kábel egy koax csatlakozóval csatlakozik a televízió készülékhez, Digitális kábeltévé esetében szükség van egy DVB-C dekóderre.
Ez a dekóder az újabb televízió készülékekbe be van építve, és ezeknél a készülékeknél az analóg szolgáltatáshoz hasonlóan szintén csak egy koax csatlakozóval csatlakozik a kábel a készülékhez.
Régebbi televízió készülék esetében a digitális vételhez szükség van egy Set-top box-ra. A kábel koax csatlakozóval ehhez az eszközhöz csatlakozik, a Set-top box és a televízió készülék pedig Scart, RCA, vagy HDMI kábellel csatlakoztatható egymáshoz.
A legtöbb tévékészüléken és DVB-C vételi eszközön hasonló menüben találja meg az autó és a kézi hangolást. A készülékek autó és kézi kereséssel is egyaránt megtalálják a csatornákat, a képen látható értékek beírása esetén.
*Solt/Szabadszállás
**Kecel
Ha a készülék menüje felkínálja a „földi”, „légi”, „antenna”, „kábel” lehetőségeket, minden esetben a „kábel”-t kell kiválasztani.
Bizonyos gyártók esetében (pl: Sony, Panasonic) „gyors keresés” menüpontot kell keresni.
Ha a fenti paraméterekkel a televízió készülék nem talál meg minden csatornát, keressen rá a hiányzó csatornák frekvenciáira egyesével. A frekvencia szerinti csatornakiosztásunkat megtalálja itt.
TENDA W316R 150Mbps
Kapcsolat
Hírlevél
Copyright © 2015 LRT-KTV Kft.. Minden jog fenntartva.