Miért jó az online chat?
Az online chat segítségével már nem csak a személyes- és telefonos ügyfélszolgálatokon intézheti ügyeit, hanem kényelmesen és gyorsan otthonából a számítógép elől is.
Milyen ügyeket intézhet ezen a felületen?
Teljes körű ügyintézésre van lehetősége, munkatársaink készségesen tájékoztatják az aktuális akciókról, segítenek az általános ügyintézésben, hibabejelentést tehet és még számos egyéb ügyet is intézhet.
Az alábbi menüpontok közül választhat:
Mikor érhető el az online chat?
Munkanapokon 8:00-16:30 között várják munkatársaink a chat felületen az ügyfeleket!
Hogyan tudja elindítani a chatet?
Az E-ügyfélszolgálatra belépve bal oldalon kattintson az Ügyfélszolgálati chat menüpontra.
A személyes adatok megadásával munkatársaink számára megkönnyíti az azonosítást. Egy legördülő menüben ki tudja választani az 5 menüpont közül, hogy miben tudunk segíteni Önnek.
Ha sikerült kiválasztani a megfelelő menüpontot, kattintson a START CHAT gombra!
Copyright © 2015 LRT-KTV Kft.. Minden jog fenntartva.